ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • B.V. Durnyak Українська академія друкарства, м. Львів
  • N.M. Pasyeka Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ
  • M.S. Pasyeka Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, м. Івано-Франківськ
  • O.V. Erstenyuk Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, м. Івано-Франківськ
Ключові слова: інформатизація освіти, початкова школа, готовність використовувати засоби інформаційно-комунікативних технологій

Анотація

Проведено науковий аналіз розвитку новітніх інформаційних технологій у підготовці вчителів та їх застосування у початковій школі. Розглянуто методи когнітивності підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інформаційно-комунікативних технологій у процесі вивчення інформаційно-технічних дисциплін у вищому навчальному закладі. Досліджено ефективність методів когнітивності у підготовці майбутніх учителів та потребу вдосконалення якості знань з інформаційно-технічних дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 131
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2015-10-29
Як цитувати
Durnyak, B., Pasyeka, N., Pasyeka, M., & Erstenyuk, O. (2015). ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Науковий вісник НЛТУ України, 25(8), 383-390. https://doi.org/10.15421/40250862
Розділ
Освітянські проблеми вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають