Прогнозування тенденцій розвитку соціального медіамаркетингу в Україні

  • Z. P. Dvulit Державний університет інфраструктури та технологій, м. Київ https://orcid.org/0000-0002-2157-1422
  • O. Yu. Onyshchenko Державний університет інфраструктури та технологій, м. Київ
Ключові слова: соціальна мережа; інтернет-маркетинг; медіамаркетинг; користувач соціальної мережі; прогноз розвитку

Анотація

Розглянуто поняття "соціальний медіамаркетинг", основні його інструменти та можливості використання компанією для спілкування із клієнтами та отримання зворотного зв'язку. Складено рейтинг найпопулярніших соціальних мереж світу. Досліджено стан соціального медіамаркетингу в Україні, інструментів його застосування. Побудовано рейтинг найпопулярніших соціальних мереж в Україні. З'ясовано, що для України соціальний медіамаркетинг відносно новий, адже з'явився тільки декілька років тому, але вже сьогодні він став дуже потужним. Кількість користувачів соціальних мереж щохвилини зростає, як у всьому світі, так і в Україні, подальші прогнози передбачають ще більше зростання інтересу до соціальних мереж у майбутньому. Встановлено, що в Україні найпопулярніша соціальна мережа – Facebook (у червні 2017 р. показник Facebook досяг 51,96 %). На основі даних використання соціальних мереж онлайн-користувачами складено прогноз розвитку 5 найпопулярніших соціальних мереж в Україні: Facebook, VKontake, YouTube, Instagram, Odnoklassniki. На основі прогнозу виявлено, що кількість користувачів таких соціальних мереж, як VKontakte та Odnoklassniki, з часом буде зменшуватися, а Youtube, Facebook, Instagram – стабільно зростати.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Афіліація авторів

Z. P. Dvulit, Державний університет інфраструктури та технологій, м. Київ

канд. екон. наук, доцент

O. Yu. Onyshchenko, Державний університет інфраструктури та технологій, м. Київ

магістр

Посилання

Andreas, M. Kaplan, & Michael, Haenlein. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business Horizons, 53, 59–68. https://doi.org/10.1016/j.bushor.2009.09.003
GemiusAudience. (2017). Populiarni saity Uanetu v serpni 2017 roku. [Uanet Popular sites in August 2017]. Retrieved from: http://www.gemius.com.ua/vse-stati-dlja-chtenija/populjarni-sajti-uanetu-v-serpni-2017-roku.html. [In Ukrainian].
Iliashchenko, S. M. (2011). Suchasni tendentsii zastosuvannia internet-tekhnolohii v marketynhu. [Modern trends in the use of Internet technologies in marketing]. Retrieved from: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_4_2_64_74.pdf. [In Ukrainian].
Ingate Digital Agency. (2012). Prostoe y nahliadnoe posobye po marketynhovim kommunykatsyiam v sotsyalnikh setiakh. [Simple and intuitive guide to marketing communications in social networks]. Moscow: Ingate. [In Russian].
King, Karen. (2015). Pitney Bowes Study Reveals International Differences of Opinion and Behavior on How Consumers Shop the World. Retrieved from: https://www.businesswire.com/news/home/20151014005361/en/Pitney-Bowes-Study-Reveals-International-Differences-Opinion#.ViEGm9LhCWh
Lauren, Drell. (2011). How Social Media Is Changing Paid, Earned & Owned Media. Retrieved from: http://mashable.com/2011/06/23/paid-earned-owned-media/#3U1DsgIKqSq8
Nations, D. (2016). What is Social Media Marketing? Retrieved from: http://webtrends.about.com/od/web20/a/what-is-social-media-marketing.htm
Vincenzo Cosenza. (2017). The world's most popular social networks, mapped. Retrieved from: https://www.weforum.org/agenda/2017/03/most-popular-social-networks-mapped/
Yudin, A. (2017). Naipopuliarnishi sotsialni merezhi v krainakh SND i sviti. [The most popular social networks in the CIS and the world]. Retrieved from: https://marketer.ua/ua/top-social-media-2017/. [In Ukrainian].
Zarella, D. (2010). The social media marketing book. Canada: O'Reilly Media.

Переглядів анотації: 271
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2018-04-26
Як цитувати
Dvulit, Z. P., & Onyshchenko, O. Y. (2018). Прогнозування тенденцій розвитку соціального медіамаркетингу в Україні. Науковий вісник НЛТУ України, 28(4), 41-45. https://doi.org/10.15421/40280407