ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЖИМІВ НАГРІВАННЯ ПРОВІДНИКІВ БОРТОВИХ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ СТРУМАМИ КОРОТКОГО ЗАМИКАННЯ

  • A.F. Gavrilyuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, м. Львів
  • V.I. Gydum Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, м. Львів; Краківська політехніка, м. Краків (Польща)
  • О.B. Nazarovets Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, м. Львів
Ключові слова: пожежа автомобіля, коротке замикання, автотранспортні засоби, струм короткого замикання, бортова електромережа АТЗ

Анотація

Досліджено основні фактори, що впливають на виникнення пожеж на автомобілях через короткі замикання у бортовій електромережі. Експериментальним шляхом встановлено величину внутрішнього опору акумуляторної батареї. Досліджено величини струмів КЗ, які можуть виникати у бортових електромережах із врахуванням перехідних опорів контактів, конструктивних особливостей провідників, внутрішнього опору акумуляторної батареї та опору в місці КЗ. Шляхом чисельного експерименту змодельовано температури нагрівання ізольованих провідників за дії струмів КЗ. Встановлено часові межі настання усталеного температурного режиму, а також час досягнення температури самозаймання ізоляційного матеріалу провідників марок ПВ з різними площами поперечного перерізу за дії струмів КЗ. Результати експериментів наведено у вигляді графічних залежностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 82
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2015-05-21
Як цитувати
Gavrilyuk, A., Gydum, V., & NazarovetsО. (2015). ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЖИМІВ НАГРІВАННЯ ПРОВІДНИКІВ БОРТОВИХ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ СТРУМАМИ КОРОТКОГО ЗАМИКАННЯ. Науковий вісник НЛТУ України, 25(4), 133-138. вилучено із https://nv.nltu.edu.ua/index.php/journal/article/view/1256
Розділ
Технологія та устаткування