МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ

  • V.Ya. Dubyk Львівський НУ ім. Івана Франка, м. Львів
  • O.B. Osidach Львівський НУ ім. Івана Франка, м. Львів
Ключові слова: вітчизняне туристичне підприємство, конкурентоспроможність, ринкова стратегія, механізм управління

Анотація

Узагальнено та ідентифіковано маркетингові чинники, що впливають на конкурентоспроможність вітчизняних підприємств туристичного бізнесу та визначено шляхи ефективного формування маркетингової стратегії досягнення міжнародної конкурентоспроможності туристичних послуг українських підприємств в умовах інтеграції у ЄС.

Висвітлено маркетинговий підхід до аналізу конкурентоспроможності підприємства та визначено основні сфери управління конкурентоспроможністю у її ієрархічній структурі. На основі проведених досліджень обґрунтовано, що схема маркетингового механізму керування конкурентоспроможністю підприємств туристичного бізнесу є оптимальною за наявності чотирьох основних компонентів: конкурентоспроможності продукції підприємства; конкурентоспроможності торговельної марки підприємства; конкурентоспроможності самого підприємства як організаційно-економічної системи та конкурентоспроможності потенціалу підприємства. Зазначено, що основними умовами виходу українських туристичних компаній на ринки ЄС є розроблення маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю підприємств, досягнення високого рівня конкурентоспроможності всієї економічної системи управління на рівні окремого підприємства, галузі, регіону, всього національного господарства через створення відповідних умов до співпраці та інтеграції і сприятливого інвестиційно-інноваційного клімату в країні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 190
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2016-03-31
Як цитувати
Dubyk, V., & Osidach, O. (2016). МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Науковий вісник НЛТУ України, 26(2), 64-69. https://doi.org/10.15421/40260212