Методика збільшення швидкості паралельного рендерингу за допомогою bittorrent протоколу

  • M. V. Dendiuk Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
  • P. I. Rozhak Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
  • N. O. Semenyshyn Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
Ключові слова: паралельний рендеринг; BitTorrent протокол; peer-to-peer архітектура; лісосушильна камера

Анотація

Останнім часом дедалі частіше використовують так званий паралельний рендеринг, оскільки це істотно економить час. Існує чимало засобів для такого виду рендерингу, але вони переважно мають певні обмеження. До прикладу, рендеринг може здійснюватись тільки в межах локальної мережі (напр. у V-Ray чи Corona Renderer), або ще одне обмеження – рендеринг виконується тільки на GPU (напр. Octane Render), для цього необхідно мати потужні відеокарти, вартість яких може досягати кількох тисяч доларів. Ще один засіб паралельного рендерингу – це рендер-ферми, оренда яких може коштувати від кількох доларів до кількох тисяч доларів за добу користування. Тут треба додати ще одну проблему, а саме – обмежена швидкість передачі даних та ресурсів від одного комп'ютера на інший. У цій роботі представлено методику і приклад програми, яка дає змогу обійти більшість зазначених вищих обмежень, а саме: збільшити швидкість передачі даних, використовуючи BitTorrent протокол, і цим самим збільшити швидкість всього паралельного рендерингу; цей підхід працює не тільки в межах локальної мережі, але й у глобальній мережі WAN; представлена програма може істотно здешевити паралельний рендеринг, оскільки всі комп'ютери-вузли працюють за принципом "ти мені, а я тобі" і можуть надавати один одному потужності свого комп'ютера (а саме CPU) в обхід так званих рендер-ферм. Наведено результати паралельного рендерингу (кінцеве зображення) з використанням створеної програми та визначено затрачений час. Як 3d-модель для рендера використано лісосушильну камеру, створену засобами 3ds Max від компанії Autodesk. В основі самого процесу рендерингу використано програмний продукт V-Ray Chaos Group.

Біографії авторів

M. V. Dendiuk, Національний лісотехнічний університет України, м. Львів

канд. техн. наук, доцент, кафедра інформаційних технологій

P. I. Rozhak, Національний лісотехнічний університет України, м. Львів

аспірант, асистент, кафедра інформаційних технологій

N. O. Semenyshyn, Національний лісотехнічний університет України, м. Львів

аспірант, асистент, кафедра інформаційних технологій

Посилання

Fletcher, Dunn. (2002). 3D math primer for graphics and game development, by Fletcher Dunn and Ian Parberry, 280 p.
Gergel, V. P. (2007). Teoriia i praktika parallelnykh vychislenii. Moscow: Internet-Un-t Inform. Tekhnologii: BINOM. Lab. znanii, 423 p. [In Russian].
Kajiya, James T. (1986). The rendering equation (PDF), Siggraph 1986, 143. https://doi.org/10.1145/15922.15902
Protocol. (2017). Bittorrent Protocol Specification v1.0. Retrieved from: https://wiki.theory.org/index.php/BitTorrentSpecification
Somani, Mahesh. (2012). Bittorrent for package distribution in the enterprise, Ebay Tech Blog, 320 p. Retrieved from: https://www.ebayinc.com/stories/blogs/tech/bittorrent-for-package-distribution-in-the-enterprise
Опубліковано
2018-10-25
Як цитувати
Dendiuk, M. V., Rozhak, P. I., & Semenyshyn, N. O. (2018). Методика збільшення швидкості паралельного рендерингу за допомогою bittorrent протоколу. Науковий вісник НЛТУ України, 28(8), 132-135. https://doi.org/10.15421/40280826
Розділ
Інформаційні технології