ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА

  • O. Ya. Hanysh ПАТ "КОЕЛЬНЕР Україна", м. Львів
  • R. S. Kolodii Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів
  • L. D. Ozirkovskyi Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів http://orcid.org/0000-0003-0012-2908
  • T. V. Chaikivskyi Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів http://orcid.org/0000-0002-1166-8749
Ключові слова: інформаційні технології, Moodle, мережеве навчання, тренінг персоналу

Анотація

Для підвищення продуктивності праці дедалі більше підприємств, на теперішньому етапі, готують самостійно висококваліфікованих спеціалістів. Для цього використовують як зовнішні курси підвищення кваліфікації, так і внутрішні тренінги на підприємстві. Тільки систематичне навчання сформує якісні кадри, які швидше покажуть набуті фахові навики в колективі цього ж підприємства. Застосування інформаційних технологій та систем дистанційного навчання для підвищення кваліфікації персоналу є сучасним трендом для більшості компаній. Як платформу інформаційної системи підвищення кваліфікації на ПАТ "Коельнер-Україна" вибрано СДН Moodle. Доцільність цього вибору ґрунтувалася на таких принципах: дистанційне навчання, бо це підприємство з територіально розподіленою структурою, великою номенклатурою напрямів діяльності; доступ до системи як з персональних комп'ютерів, так і з мобільних пристроїв; кредитно-модульна система підрахунку навчальних досягнень. Використовуючи досвід впровадження СДН Moodle у Національному університеті "Львівська політехніка" та визначивши основні цілі і напрями перепідготовки, категорії слухачів, кадровий потенціал інструкторів і організаційні можливості проведення атестації працівників, запропоновано багаторівневу деревоподібну структуру інформаційної навчальної системи. За основний формат навчального матеріалу для зручного відображення на різних типах пристроїв вибрано html, хоча він вимагає від творців курсів більше зусиль під час формування теоретичного матеріалу. Другий важливий формат – це відеоматеріал. Приділено увагу і параметрам навчальної дисципліни: розмір теми, часові рамки, терміни здачі поточного та підсумкового контролю. Це дисциплінує працівників, а в разі вчасного і успішного завершення вивчення, є підставою для кар'єрного зростання і додатковою мотивацією для постійного підвищення своєї кваліфікації.

Біографії авторів

O. Ya. Hanysh, ПАТ "КОЕЛЬНЕР Україна", м. Львів
директор
R. S. Kolodii, Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів
канд. техн. наук, доцент кафедри телекомунікацій
L. D. Ozirkovskyi, Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів
канд. техн. наук, доцент кафедри теоретичної радіотехніки та радіовимірювання, заступник директора, декан
T. V. Chaikivskyi, Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів
канд. техн. наук, доцент кафедри технології органічних продуктів

Посилання

. (2013). Aditya Pullagurla LMS Support: Train Your Staff The Right Way! Retrieved from: https://elearningindustry.com/lms-support-train-your-staff-the-right-way.

Chaikivska, R. T., & Chaikivskyi, T. V. (2014). Metodychni zasady pokrashchennia zasvoiennia materialu ta pidvyshchennia uspishnosti metodamy aktyvnykh komponentiv elektronnoi dystsypliny. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Seriia: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu, 803, 86–90. [in Ukrainian].

Compare Coggno. (n.d.). Compare Coggno vs. Moodle vs. Talent LMS. Retrieved from: https://comparisons.financesonline.com/coggno-vs-moodle.

Fedasiuk, D., Ozirkovskyi, L., & Chaikivskyi, T. (2012). Standartyzatsiia elektronnykh dystsyplin u Virtualnomu navchalnomu seredovyshchi Lvivskoi politekhniky. Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli: materialy 4-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, 20–22 lystopada 2012 roku, Lviv. Natsionalnyi universytet "Lvivska politekhnika". Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 99–104. [in Ukrainian].

IBM Training. (2014). IBM Training building skills for a smarter planet. The Value of Training. Retrieved from: https://www-03.ibm.com/services/learning/pdfs/IBMTraining-TheValueofTraining.pdf.

Moodle is Used. (n.d.). 10 Ways Moodle is Used in Business. Retrieved from: https://www.lambdasolutions.net/resources/the-complete-moodle-user-guide/an-introduction-to-moodle/how-moodle-can-be-used/.

National Patient. (2014). National Patient Safety Goals Training Proposal. Retrieved from: http://www.aect.org/IDCompetition/PhaseTwoDocs/SolutionID25.pdf.

Phani Madhav. (2016). Phani Madhav Using the MOODLE LMS to Train the Staff of Your Channel Partners. Retrieved from: http://blog.commlabindia.com/elearning-development/moodle-channel-partner-training

Опубліковано
2018-01-30
Як цитувати
Hanysh, O. Y., Kolodii, R. S., Ozirkovskyi, L. D., & Chaikivskyi, T. V. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА. Науковий вісник НЛТУ України, 27(10), 156-160. https://doi.org/10.15421/40271028
Розділ
Освітянські проблеми вищої школи