СУЧАСНІ ВИКЛИКИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ АГРОПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

  • O.V. Kuzyk Львівський НУ ім. Івана Франка, м. Львів
Ключові слова: маркетингові комунікації, адаптація комунікаційної політики, програми лояльності, цифрова маркетингова діяльність

Анотація

Досліджено труднощі функціонування агропромислових підприємств України, зумовлені впливом динамічних змін макро- та мікросередовища. Доведено, що ефективним засобом подолання проблем бізнесу сьогодні є маркетингові комунікації. Раціональне їх використання можливе за умови глибокого вивчення усіх перешкод та труднощів на шляху побудови маркетингової комунікаційної політики. З’ясовано потребу адаптації інструментів маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств агропромислового сектору до умов ринку України. Оцінено потребу та умови стандартизації маркетингових комунікацій в Україні. Відзначено нові можливості у галузі маркетингових комунікацій агропромислових підприємств, зокрема технічний прогрес, інтеграція засобів масової інформації та медіа-контенту, нові технології та Інтернет. Проаналізовано вплив програм лояльності, як комунікаційного інструмента, на споживачів та партнерів. Наведено ключові умови та проблеми їхнього використання сьогодні. Надано рекомендації щодо застосування маркетингових комунікацій українським підприємствам АПК з метою завоювання нових іноземних ринків. Охарактеризовано ключові актуальні проблеми, з якими стикаються фірми при виході на нові міжнародні ринки. Особливу увагу звернено на сучасні засоби та можливості комунікацій, поєднання теорії та практики маркетингу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Афіліація автора

O.V. Kuzyk, Львівський НУ ім. Івана Франка, м. Львів
канд. екон. наук, доцент

Посилання

Bajdak, A. (2013). Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw a budowanie relacji z podmiotami otoczenia na rynkach zagranicznych (pp. 42–56). Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 360 p.

Balabanova, L. V., & Krutushkina, O. V. (2012). Stratehichne upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy: monohrafiia. Donetsk: DonNUET, 179 p. [in Ukrainian]

Burnett, Jo., & Moriarty, S. E. (1998). Introduction to Marketing Communication: An Integrated Approach. Prentice Hall, 659 p.

Chernenko, O. (2016). Na shliakhu do post-tsyfrovoho marketynhu v Ukraini: problemy ta zavdannia. Marketynh v Ukraini, 3, 4–11. [in Ukrainian]

Griffin, T. (1993). International Marketing Communications. Butterworth – Heineman Ltd., Ox-ford, etc., 589 p.

Janeczek, U. (2013). Strategie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych (pp. 22–42). Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 284 p.

Kotler, Ph. (2000). Marketing management. Prentice Hall of India, 718 p.

Lambin, Je.-Ja., & Schuiling, I. (2012). Market-Driven Management. Strategic and Operational Marketing. (3rd Edition). Palgrave, 624 p.

Maiovtsia, Ye. Yo. (Ed.). (2016). Tendentsii rozvytku marketynhu v Ukraini: funktsionalnyi pidkhid: monohrafiia. Lviv: LNU imeni Ivana Franka, 262 p. [in Ukrainian]

Prymak, T. (2011). Marketynhovi komunikatsii: osoblyvosti pidhotovky fakhivtsiv. Marketynh v Ukraini, 4, 46–52. [in Ukrainian]

Smith, P., Smith, P. R., Berry, C., & Pulford, A. (1999). Strategic Marketing Communications: New Ways to Build and Integrate Communications. Kogan Page Publishers, 300 p.

Spyra, Z. (2013). Programy lojalnościowe wielkich sieći handlowych jako narzędzie komunikacji marketingowej – ewolucja i uwarunkowania sukcesu rynkowego (pp. 57–79). Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 340 p.

Światowy, G. (Ed.). (2008). Komunikacja marketingowa w Europie wielu kultur językowych. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 232 p.


Переглядів анотації: 165
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2017-02-23
Як цитувати
Kuzyk, O. (2017). СУЧАСНІ ВИКЛИКИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ АГРОПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Науковий вісник НЛТУ України, 27(2), 116-120. https://doi.org/10.15421/40270225
Розділ
Економіка природокористування