ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА МОДЕЛЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Досліджено основні проблемні аспекти діяльності торговельних підприємств, проведено моніторинг основних показників діяльності за даними Головного управління статистики Львівської обл., проаналізовано інформаційно-аналітичну діяльність та принципи її здійснення, а також наведено проблемні місця формування інформаційного поля торговельного підприємства та окреслено його структурні елементи. Доведено потребу використання ключових показників успіху діяльності підприємства під час структуризації інформаційних потоків за визначеними бізнес-процесами, а також запропоновано розглядати раціональність показників за бізнес-процесами відповідно до виконуваних ними функцій. Визначено, що важливою інформаційною базою для ефективного функціонування торговельних підприємств є інформація, яку отримують унаслідок моніторингу ринків, цінових тенденцій, попиту споживачів на окремі групи товарів та їх рентабельність в розрізі загального товарообороту підприємства.Завантаження
Посилання
Bondarenko, Ye. D. (n.d.). Osoblyvosti informatsiinoho zabezpechennia torhovelnoho pidpryiemstva. Materialy V Vseukr. nauk.–prakt. int.–konf. Retrived from: http://www.intkonf.org. [in Ukrainian]
Kolchkova, M. V. (2007). Analiz struktury ta tendentsii rozvytku rozdribnoi torhovelnoi merezhi v Ukraini. Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh, 1(1), 282–289. [in Ukrainian]
Shubin, O. O., & Honcharuk, Ya. A. (2010). Vnutrishnia torhivlia: rehionalni aspekty rozvytku. Donetsk–Lviv: DonNUET. [in Ukrainian]
Zaiats, N. O. (2010). Informatsiini osnovy upravlinnia komertsiinoiu diialnistiu torhovelnykh pidpryiemstv. Khmelnytskyi: Polihrafist-2. [in Ukrainian]
Переглядів анотації: 208 Завантажень PDF: 0
Авторське право (c) 2017 Науковий вісник НЛТУ України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.