АКТУАЛЬНІСТЬ ПРИНЦИПІВ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В КОНТЕКСТІ ДЕСТАБІЛІЗАЦІЇ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

  • O.B. Girna НУ "Львівська політехніка", м. Львів
  • N.Yu. Hlynskyy НУ "Львівська політехніка", м. Львів
  • L.A. Moroz НУ "Львівська політехніка", м. Львів
Ключові слова: маркетинг, інноваційна діяльність, адаптація, стратегічна ефективність

Анотація

Проаналізовано вплив напрямів і темпів імплементації продуктових і процесних інноваційних рішень у ринкову практику компаній на ефективність їхньої діяльності у довгостроковій перспективі. Визначено, що тиск конкуренції спонукає компанії до активізації науково-дослідних робіт, вкладання дедалі більших коштів як у дослідження власними силами, так і на умовах аутсорсингу. На підставі аналізу конкретних прикладів комерціалізації технологічних нововведень доведено, що ключовим фактором успіху для компаній у сучасних умовах турбулентного середовища є їхня націленість на проактивні дії, котрі випереджували б зміни ключових чинників успіху на ринку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 202
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2016-03-31
Як цитувати
Girna, O., Hlynskyy, N., & Moroz, L. (2016). АКТУАЛЬНІСТЬ ПРИНЦИПІВ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В КОНТЕКСТІ ДЕСТАБІЛІЗАЦІЇ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Науковий вісник НЛТУ України, 26(2), 135-142. https://doi.org/10.15421/40260220
Розділ
Економіка природокористування