ВИКОРИСТАННЯ КОГНІТИВНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ НАБУТТЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАТИКИ


  • N.M. Pasyeka Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ
Ключові слова: інформаційні технології в освіті, рівень когнітивного розвитку, професійна компетентність майбутніх педагогів, інформаційна компетентність, професійна мобільність, критерії підготовки педагогів, когнітивна гексаграма

Анотація

Стратегічними напрямами модернізації освіти є впровадження у навчальний процес засобів інформаційних та комунікативних технологій, які відповідають проблемам саморозвитку особистості в новій соціокультурній ситуації та проявленню їх у різних напрямках розвитку. Розглянуто використання когнітивних методів для формування професійної компетенції майбутнього педагога інформатики у розрізі когнітивної гексаграми. Розроблено модель компетентності майбутнього педагога інформатики та проведено системний аналіз факторів впливу на формування професійної компетентності студентів з використанням сучасних інформаційних технологій.
Опубліковано
2015-09-24
Як цитувати
Pasyeka, N. (2015). ВИКОРИСТАННЯ КОГНІТИВНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ НАБУТТЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАТИКИ. Науковий вісник НЛТУ України, 25(6), 359-364. Retrieved із http://nv.nltu.edu.ua/index.php/journal/article/view/976
Розділ
Освітянські проблеми вищої школи