ЗАСТОСУВАННЯ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ ДЛЯ АНАЛІЗУ ВИМОГ ЗАМОВНИКА ДО ПЕРСПЕКТИВНОГО ОБ'ЄКТА

  • T.G. Boiko Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів
  • V.V. Melnyk Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів
Ключові слова: бенчмаркінг, алгоритм, методика, нечітка логіка, функція розгортання якості

Анотація

Розглянуто метод формування показників властивостей продукції на основі бенчмаркінгу. Оскільки бенчмаркінг забезпечує тільки певний інформаційний, але необхідний ресурс, то використовуючи отриману інформацію можна побудувати певний логічний ланцюжок від показників властивостей та якостей аж до матеріалів. Цієї структури можна досягнути шляхом використання зворотного інженерного аналізу та функції розгортання якості. Завдяки використанню нечіткої логіки полегшується робота експертів з досліджуваними об'єктами. Така побудова дає змогу приймати рішення на рахунок покращення певного контрольованого показника, що, своєю чергою, дасть певні позитивні зміни і покращення бажаної сторони продукції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 71
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2015-09-24
Як цитувати
Boiko, T., & Melnyk, V. (2015). ЗАСТОСУВАННЯ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ ДЛЯ АНАЛІЗУ ВИМОГ ЗАМОВНИКА ДО ПЕРСПЕКТИВНОГО ОБ’ЄКТА. Науковий вісник НЛТУ України, 25(6), 248-254. вилучено із https://nv.nltu.edu.ua/index.php/journal/article/view/959
Розділ
Інформаційні технології