ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
інформатизація освіти, початкова школа, готовність використовувати засоби інформаційно-комунікативних технологій
Анотація
Проведено науковий аналіз розвитку новітніх інформаційних технологій у підготовці вчителів та їх застосування у початковій школі. Розглянуто методи когнітивності підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інформаційно-комунікативних технологій у процесі вивчення інформаційно-технічних дисциплін у вищому навчальному закладі. Досліджено ефективність методів когнітивності у підготовці майбутніх учителів та потребу вдосконалення якості знань з інформаційно-технічних дисциплін.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Переглядів анотації: 131 Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2015-10-29
Як цитувати
Durnyak, B., Pasyeka, N., Pasyeka, M., & Erstenyuk, O. (2015). ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Науковий вісник НЛТУ України, 25(8), 383-390. https://doi.org/10.15421/40250862
Розділ
Освітянські проблеми вищої школи