АКТУАЛЬНІСТЬ ПРИНЦИПІВ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В КОНТЕКСТІ ДЕСТАБІЛІЗАЦІЇ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

O.B. Girna, N.Yu. Hlynskyy, L.A. Moroz

Анотація


Проаналізовано вплив напрямів і темпів імплементації продуктових і процесних інноваційних рішень у ринкову практику компаній на ефективність їхньої діяльності у довгостроковій перспективі. Визначено, що тиск конкуренції спонукає компанії до активізації науково-дослідних робіт, вкладання дедалі більших коштів як у дослідження власними силами, так і на умовах аутсорсингу. На підставі аналізу конкретних прикладів комерціалізації технологічних нововведень доведено, що ключовим фактором успіху для компаній у сучасних умовах турбулентного середовища є їхня націленість на проактивні дії, котрі випереджували б зміни ключових чинників успіху на ринку.

Ключові слова


маркетинг; інноваційна діяльність; адаптація; стратегічна ефективність

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.