ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

  • O.L. Storozhuk НЛТУ України, м. Львів
  • Ya.I. Sokolovskyy НЛТУ України, м. Львів
Ключові слова: система дистанційного навчання, дидактична модель, самостійна та індивідуальна робота, LMS Moodle, служби Google Apps

Анотація

Наведено синтезовану дидактичну модель, яка описує зв'язки та відношення в інформаційно-комунікаційних технологіях у процесі самостійної та індивідуальної роботи студентів. Цю модель апробовано на кафедрі інформаційних технологій Національного лісотехнічного університету України та запропоновано для використання у дистанційному навчанні у тому ж університеті. Така модель дає змогу покращити організацію самостійної та індивідуальної роботи студентів, сформувати карту їх самостійної роботи, підвищити ефективність вивчення навчального матеріалу. Крім того, вона створює організаційно-методичні засади щодо розвитку мотивації студентів до навчання, формує у них навички практичної, самостійної та науково-дослідної роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 128
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2015-11-25
Як цитувати
Storozhuk, O., & Sokolovskyy, Y. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ. Науковий вісник НЛТУ України, 25(9), 355-359. https://doi.org/10.15421/40250955
Розділ
Інформаційні технології