ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ


  • О.P. Savitska Львівський інститут економіки і туризму, м. Львів
  • О.І. Novostavska Львівський інститут економіки і туризму, м. Львів
  • N.V. Savitska Львівський інститут економіки і туризму, м. Львів
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентна перевага, потенціал, рейтинг, туристичне підприємство, сталий розвиток

Анотація

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування конкурентного потенціалу туристичних підприємств в умовах сталого розвитку. Уточнено сутність конкурентного потенціалу. Охарактеризовано суть та види внутрішніх і зовнішніх конкурентних переваг туристичних підприємств, окреслено фактори, що визначають конкурентоспроможність туристичного продукту. На засадах аналізування літературних джерел та результатів досліджень охарактеризовано потребу застосування концепції сталого розвитку туризму. Наведено напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичної індустрії на перспективу.
Опубліковано
2015-11-25
Як цитувати
SavitskaО., NovostavskaО., & Savitska, N. (2015). ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Науковий вісник НЛТУ України, 25(9), 166-172. Retrieved із http://nv.nltu.edu.ua/index.php/journal/article/view/727
Розділ
Екологія та довкілля