АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЙ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ

  • K.O. Doroshkevych НУ "Львівська політехніка", м. Львів
  • М.М. Voronovska НУ "Львівська політехніка", м. Львів
  • I.Z. Salata Академія сухопутних військ ім. гетьмана П. Сагайдачного, м. Львів
  • T.O. Maslak НУ "Львівська політехніка", м. Львів
Ключові слова: мотивування, стимулювання, аналітичне забезпечення, методи

Анотація

Досліджено процес мотивування на підприємствах, що передбачає стимулювання працівників для формування у їх свідомості бажаних мотивів діяльності, які сприятимуть досягненню цілей підприємства. Для підвищення рівня стимулювання на підприємствах, визначено порядок формування аналітичного інструментарію мотивування працівників,удосконалено класифікацію методів аналізування стимулів і мотивів згідно зі системним підходом (визначено групи емпіричних, розрахункових методів і методів узагальнення результатів аналізування), сформовано рекомендації із їх використання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 154
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2016-03-31
Як цитувати
Doroshkevych, K., VoronovskaМ., Salata, I., & Maslak, T. (2016). АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЙ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник НЛТУ України, 26(2), 37-41. https://doi.org/10.15421/40260205