ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ТУРИЗМІ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

  • O.P. Makar НУ "Львівська політехніка", м. Львів
  • I.S. Dulyn НУ "Львівська політехніка", м. Львів
  • N.V. Chornenka НУ "Львівська політехніка", м. Львів
Ключові слова: інформаційні технології, маркетингова інформаційна система, туристичне підприємство, туристична сфера

Анотація

Висвітлено теоретико-методологічні основи застосування інформаційних технологій у туристичному бізнесі. Визначено роль і місце інформаційних технологій у менеджменті і маркетингу туристичних підприємств. Досліджено вплив інформаційних технологій на якість туристичного продукту. Розглянуто потенційні можливості інформаційних технологій в управлінні реалізації туристичного продукту. Проведено SWOT-аналіз розвитку інформаційних технологій у діяльності підприємств туристичної сфери, визначено переваги використання інформаційних технологій для туристичних фірм та клієнтів. Обґрунтовано потребу використання інформаційних технологій в управлінні туристичними підприємствами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Афіліація авторів

O.P. Makar, НУ "Львівська політехніка", м. Львів
канд. екон. наук, доцент
I.S. Dulyn, НУ "Львівська політехніка", м. Львів
канд. екон. наук, доцент
N.V. Chornenka, НУ "Львівська політехніка", м. Львів
канд. геогр. наук, доцент

Посилання

Beliavtsev, M. I., Vorobiov, V. M., & Kuznetsov, V. H. (2006). Marketynhovyi menedzhment: navch. posib. dlia stud. VNZ. Kyiv: Donetskyi nats. un-t, 407 p. [in Ukrainian]

Butenko, N. V. (2007). Marketynh: pidruchnyk. Kyiv: Atika, 300 p. [in Ukrainian]

Fridman, D. M. (2005). Zastosuvannia informatsiinykh system v marketynhovii diialnosti. Rynkova transformatsiia ekonomiky: zb. nauk. prats, 9, 201–209. Kharkiv: KhIBM. [in Ukrainian]

Hotynian, V. S., Semenenko, A. V., & Tomchenko, O. V. (n.d.). Mozhlyvosti Web- ta HIS/DZZ-tekhnolohii v turyzmi. Vse o turyzme. Turystycheskaia byblyoteka. Retrived from: http://www. pryroda.gov.ua/ua/index.php? newsid=945. [in Ukrainian]

Kotler, F., Boujen, Dzh., & Mejkenz, Dzh. (2003). Marketing. Gostepriimstvo. Turizm. Moscow : YuNITI, 360 p. [in Russian]

Melnychenko, S. V. (2015). Informatsiini tekhnolohii v turyzmi: teoretychni ta praktychni aspekty. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu, 2(6), 129–138. [in Ukrainian]

Pinchuk, N. S., Haluzynskyi, H. P., & Orlenko, N. S. (2005). Informatsiini systemy i tekhnolohii v marketynhu. Kyiv: Lybid. 352 p. [in Ukrainian]

UNWTO. (2011). World Tourism Barometer interim Update, November 2011, 20 p. Retrived from: www.unwto.org


Переглядів анотації: 334
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2017-02-23
Як цитувати
Makar, O., Dulyn, I., & Chornenka, N. (2017). ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ТУРИЗМІ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ. Науковий вісник НЛТУ України, 27(2), 160-164. https://doi.org/10.15421/40270234