ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

M.A. Shufnarovych

Анотація


На сьогодні для всіх вищих навчальних закладів України характерним стало зростання кількості годин самостійної роботи студента. Самостійна робота, як і будь-яка інша форма навчальної діяльності студента, передбачає отримання нових знань, навичок і умінь, виробляє здатність аналізувати, осмислювати й оцінювати факти, вирішувати професійні завдання на основі єдності теорії і практики, що сприяє підвищенню професійної компетентності та саморозвитку майбутнього фахівця. Важливу роль в організації самостійної роботи студента відіграє використання сучасних інформаційних технологій. Розглянуто перспективи використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи студента вищого навчального закладу.

Ключові слова


навчальний процес; вища освіта; самостійна робота студента; інформаційні технології; хмарні технології

Повний текст:

PDF

Посилання


Kononec, N. V. (2013). Zastosuvannja hmarnyh obchyslen dlja resursno-orijentovanogo navchannja informatyky (pp. 94–100). Materiały IX Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji "Wykształcenie i nauka bez granic – 2013", 24. Pedagogiczne nauki: Przemyśl. Nauka i studia. [in Ukrainian].

Semenec, A. V. (2014). Zastosuvannja hmarnyh tehnologij pry pobudovi informacijnoi infrastruktury medychnogo VNZ. Medychna osvita, 1, pp. 98–103. [in Ukrainian].

Shahovska, A. V., & Sadovyj, M. I. (2015). Mozhlyvosti vykorystannja IKT u procesi vyvchennja zagalnotehnichnyh dyscyplin studentamy pedagogichnyh VNZ (pp. 138–141). Zb. materialiv III Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferencii molodyh uchenyh "Naukova molod-2015" (10 grud. 2015 r., m. Kyiv). Kyiv: IITZN NAPN Ukrainy. [in Ukrainian].

Strelnikov, V. Yu., & Britchenko, I. G. (2013). Suchasni tehnologii navchannja u vyshhij shkoli: modulnyj posibnyk dlja sluhachiv avtorskyh kursiv pidvyshhennja kvalifikacii vykladachiv MIPK PUET. Poltava: PUET, p. 309. [in Ukrainian].




DOI: https://doi.org/10.15421/40270151

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.