ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА ТЕРИТОРІЇ ЛІСОВОГО ФОНДУ

E.A. Kulchytska, A.R. Stoianovskyi

Анотація


 Досліджено можливості використання традиційного, внутрішнього та інтерактивного маркетингу для забезпечення сталого розвитку рекреаційно-туристичних послуг на лісових територіях. Відзначено доцільність використання потенціалу складових екологічно-орієнтованого комплексу маркетингу (продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політик підприємства) як інструменту традиційного маркетингу. При цьому враховано особливі характеристики рекреаційно-туристичної діяльності як сфери послуг (нематеріальність, невіддільність виробництва та споживання послуги, непостійність якості послуг, неможливість збереження послуги).

Ключові слова


сталий розвиток; рекреаційно-туристичні послуги; лісові території; інструменти маркетингу

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.