ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА ТЕРИТОРІЇ ЛІСОВОГО ФОНДУ


  • E.A. Kulchytska Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
  • A.R. Stoianovskyi Національний університет "Львівська політехніка", м. Львів
Ключові слова: сталий розвиток, рекреаційно-туристичні послуги, лісові території, інструменти маркетингу

Анотація

 Досліджено можливості використання традиційного, внутрішнього та інтерактивного маркетингу для забезпечення сталого розвитку рекреаційно-туристичних послуг на лісових територіях. Відзначено доцільність використання потенціалу складових екологічно-орієнтованого комплексу маркетингу (продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політик підприємства) як інструменту традиційного маркетингу. При цьому враховано особливі характеристики рекреаційно-туристичної діяльності як сфери послуг (нематеріальність, невіддільність виробництва та споживання послуги, непостійність якості послуг, неможливість збереження послуги).
Опубліковано
2015-03-19
Як цитувати
Kulchytska, E., & Stoianovskyi, A. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА ТЕРИТОРІЇ ЛІСОВОГО ФОНДУ. Науковий вісник НЛТУ України, 25(3), 116-120. Retrieved із http://nv.nltu.edu.ua/index.php/journal/article/view/1135
Розділ
Екологія та довкілля