"ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ" ЯК ІНТЕГРОВАНА НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА В ОВОЛОДІННІ ІНШОМОВНОЮ КОМПЕТЕНЦІЄЮ З ФАХУ


  • O. L. Malynovs'ka Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
  • S. R. Mason Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
Ключові слова: іноземна мова за професійним спрямуванням, іншомовна комунікація, комунікативна професійно орієнтована компетентність, інтегрована навчальна дисципліна

Анотація

Розглянуто питання вивчення навчальної дисципліни "Іноземна мова за професійним спрямуванням". Наголошено, що суть професійно орієнтованого вивчення іноземних мов полягає у його інтеграції зі спеціальними дисциплінами. Вивчення навчальної дисципліни "Іноземна мова за професійним спрямуванням" є більш складним та багатогранним процесом, оскільки, з одного боку, передбачає оволодіння іноземною мовою як лінгвістичним явищем, а з іншого – передбачає використання іншомовних розумових форм і категорій у площині конкретноїгалузіта в їїокремих професійних сферах. Тобто це – формування та розвиток іншомовних та професійних знань, а отже – інтеграція лінгвістичної та професійної компетенцій. Тільки за умови наявності цих двох компетенцій можна говорити про оволодіння студентами навчальної дисципліни "Іноземна мова за професійним спрямуванням".Зазначено, що основною умовою успішного оволодіння студентами"Іноземної мови за професійним спрямуванням" є успішне засвоєння ними двох дисциплін: "Іноземна мова (Загальний курс)" таспецдисципліни за напрямом підготовки.Лише у цьому разі вонизможутьуспішно продукувати іншомовні комунікативні акти за напрямом професійного спрямування. Акцентовано на інтегрованій особливості вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням та подано модель вивчення навчальної дисципліни "Іноземна мова за професійним спрямуванням".

Біографії авторів

O. L. Malynovs'ka, Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
канд. філол. наук, доцент
S. R. Mason, Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
старший викладач

Посилання

Kolshanskii, G. V. (1985). Lingvokommunikativnye aspekty rechevogo obshcheni. Inostrannye iazyki v shkole, 1, 13–18. [in Russian].
Korol, S. V. (2012). Vyvchennja inozemnoi movy jak umova formuvannja profesijnoi kompetentnosti suchasnogo fahivcja. Zb. nauk. prac Metodyka vykladannja movy i literatury, Rozdil 2, 161–165. [in Ukrainian].
Markarian, E. V. (2004). Obuchenie professionalno – orientirovannomu mezhkulturnomu obshcheniiu studentov – budushchikh spetcialistov po servisu i turizmu (na materiale frantcuzskogo iazyka). Abstract of candidate dissertation for pedagogic sciences. Piatigorsk: PGLU, 18 p. [in Russian].
Panasenko, G., & Akopjan, T. (2010). Osoblyvosti profesijno orijentovanogo navchannja inozemnyh mov studentiv v nemovnyh vyshhyh navchalnyh zakladah. Ridna shkola, 1–2, 30–34. [in Ukrainian].
Vygotskii, L. S. (1999). Myshlenie i rech. 5th ed. Moscow: Labirint, 352 p. [in Russian].
Опубліковано
2017-08-29
Як цитувати
Malynovs’ka, O. L., & Mason, S. R. (2017). "ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ" ЯК ІНТЕГРОВАНА НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА В ОВОЛОДІННІ ІНШОМОВНОЮ КОМПЕТЕНЦІЄЮ З ФАХУ. Науковий вісник НЛТУ України, 27(5), 175-178. https://doi.org/10.15421/40270533
Розділ
Освітянські проблеми вищої школи